Onthulling bouwbord op vrijdag 19 mei

donderdag 18 mei 2017 | Nieuws

Na het groene licht van 10 april jl. kunnen de bouwwerkzaamheden op het Spoorpark echt gaan starten. Na de zomer gaat de bouw beginnen. Als eerste zullen zullen een aantal woningen aan de Hart van Brabantlaan gesloopt worden om ruimte te maken voor de nieuwe ontsluiting van het park.

Op vrijdag 19 mei a.s. tussen 12.15 – 13.00 uur wordt het bouwbord onthuld op de hoek van de Hart van Brabantlaan en de Sint-Cecilliastraat.

Wethouder Berend de Vries zal samen met een groep leerlingen van OBS de Vuurvogel het bord onthullen. De kinderen zullen daarna ook symbolisch wat bloemzaadjes planten als start van de groei van het groene Spoorpark. Na afloop van de onthulling is er tijd voor een praatje en een drankje.

Iedereen is van harte welkom om de onthulling van het bord bij te wonen!

Meer nieuws:

Bereikbaarheid en toegankelijk tijdens Spoorpark LIVE 2026

Bereikbaarheid en toegankelijk tijdens Spoorpark LIVE 2026

Op 22, 26 en 27 juni staat het Spoorpark in het teken van Spoorpark LIVE. Het evenement wordt georganiseerd door This is Live en Greenhouse Talent, in samenwerking met Spoorpark Tilburg. Tussen 17 juni en 1 juli is het Spoorpark beperkt bereikbaar en toegankelijk. De...

Lees meer
BBQ in het Spoorpark: alle regels op een rij

BBQ in het Spoorpark: alle regels op een rij

Zonnetje, vrienden, eten: de barbecue gaat aan. We snappen het helemaal. Maar laten we ook zorgen dat het Spoorpark fijn en schoon blijft voor iedereen. Daarom: barbecueën mag, maar wel met een paar  spelregels. Met het lekkere weer wordt het drukker in het park....

Lees meer