Ledverlichting onder banken boulevard aangebracht

Heerlijk die zon, lekker naar buiten met z’n allen. En ja, wie kijkt er nu niet uit naar een wandeling door het nieuwe Spoorpark. Je boterham eten tijdens de lunchpauze op een bankje of met je laptop op het gras aan het werk. Met je (klein)kinderen lekker rennen of van hen mooie actiefoto’s maken bij de Urban Sports Area. Niet alleen de omwonenden maar heel Tilburg kijkt uit naar de opening van het park, ook wij kunnen niet wachten! Via diverse kanalen wordt Tilburg op de hoogte gehouden van de vorderingen van het park.

En die wandeling? Die kan straks in de avond ook natuurlijk. Naast dat er deze week weer diverse bomen, heesters en hagen werden geplant, werden er ook mini-lux-ledlampjes onder de banken langs de boulevard aangebracht. Romantisch hoor. Het gaat mooi worden!!!!

vrijdag 22 februari 2019 | Bouw Update, Nieuws

Spoorpark nieuwsbrief

Wil je het laatste Spoorpark nieuws in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!

Meer nieuws:

Heel de stad op enen êemer

Heel de stad op enen êemer

Onze vrijwilligers hebben er een nieuw hulpje bij: de Tilburgse Stadsemmer. De emmers zijn ontworpen door Noortje van Discodip. Ze gaf de emmer een jas vol Tilburgse iconen. Kijk goed en je ziet onder andere De Rits en de Kempentoren, maar ook het Willem II-stadion...

Lees meer