Bouw BeweegR vordert gestaag

Terwijl parkbezoekers genieten van de zon, op een kleedje, op het talud langs de boulevard, met de voetjes in het water van de vijver of gezellig op het terras van het T-huis, wordt aan de westkant van het park keihard gewerkt. Parkpartner BeweegR laat daar het nieuwe paviljoen bouwen. In het nieuwe paviljoen vind je straks o.a. behandelkamers van de fysiotherapeuten, kleedkamers en sanitaire voorzieningen, een centrale ontvangstruimte en een ruimte voor horeca. Onlangs werd het hoogste punt van de bouw gevierd met traditioneel pannenbier.

Het bouwproces wordt van begin tot eind op film vastgelegd door Inge Guffens, film- en documentairemaker.  In de laatste door haar gemaakte video zie je de werkzaamheden aan de vloer en de fraaie met hout beklede wanden zoals we die ook al kennen van het T-huis en Scouting Esjeeka. Bekijk alle video’s van Inge op haar Vimeo kanaal.

De werkzaamheden verlopen vooralsnog volgens planning. Het nieuwe paviljoen kan dan in september in gebruik worden genomen door de BeweegR partners.

dinsdag 23 juni 2020 | BeweegR, Bouw Update, Nieuws

Spoorpark nieuwsbrief

Wil je het laatste Spoorpark nieuws in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!

Meer nieuws:

Heel de stad op enen êemer

Heel de stad op enen êemer

Onze vrijwilligers hebben er een nieuw hulpje bij: de Tilburgse Stadsemmer. De emmers zijn ontworpen door Noortje van Discodip. Ze gaf de emmer een jas vol Tilburgse iconen. Kijk goed en je ziet onder andere De Rits en de Kempentoren, maar ook het Willem II-stadion...

Lees meer