Zin in een leuke middag buiten in de natuur, zonder de stad uit te hoeven? Kom op vrijdagmiddag 29 mei tussen 13.30 en 16.00 uur naar de natuurmiddag in het Spoorpark! Samen met Natuurmuseum Brabant organiseren we een leuke en leerzame middag voor kinderen.
In de Remise staan verschillende natuurkisten klaar, gevuld met materialen en opdrachten om zelf op ontdekkingstocht te gaan. Denk aan spullen om waterbeestjes te vangen en bekijken, planten en insecten te bestuderen of meer te leren over bodem, water, flora en fauna.
Hoe werkt het?
- Meld je bij de Remise in het Spoorpark om gratis een natuurkist te lenen.
- Een medewerker van het Spoorpark of Natuurmuseum Brabant legt uit wat er in de kist zit en geeft tips mee.
- Klaar met ontdekken? Lever de kist weer in, zodat anderen er ook van kunnen genieten.




