Fietsnietjes geplaatst

Komt allen met de fiets!

Het Spoorpark streeft naar het zo optimaal mogelijk toegankelijk maken van het park voor iedereen. Duurzaamheid staat bovenaan. Dus het gebruik van de fiets wordt gestimuleerd. Daarom staan er al fietsnietjes bij de Pergola West en Pergola Oost. Deze week werden ze ook geplaatst bij het Spoorpark gebouw. Opvallend is de kleurstelling, diverse tinten door elkaar gebruikt, die verder terug te vinden zijn in het park, naar ontwerp van Jacqueline Moors van Blom & Moors. Dit bureau richt de aandacht specifiek op de vormgeving en meubilering van de openbare ruimte in het Spoorpark.

Straks als het gebouw van scouting Esjeeka in gebruik is, komen er tientallen kinderen. En wat te denken van de sporters bij BeweegR, bezoekers van het T-huis en vele andere die gewoon van het Spoorpark komen genieten….

Wij zeggen: kom maar lekker op de fiets naar het Spoorpark!

vrijdag 16 november 2018 | Bouw Update

Spoorpark nieuwsbrief

Wil je het laatste Spoorpark nieuws in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!

Meer nieuws:

Heel de stad op enen êemer

Heel de stad op enen êemer

Onze vrijwilligers hebben er een nieuw hulpje bij: de Tilburgse Stadsemmer. De emmers zijn ontworpen door Noortje van Discodip. Ze gaf de emmer een jas vol Tilburgse iconen. Kijk goed en je ziet onder andere De Rits en de Kempentoren, maar ook het Willem II-stadion...

Lees meer