Oplevering bouw T-huis nabij

Midden in het Spoorpark wordt het fraaie horecapaviljoen van het T-huis gerealiseerd. De bouw vordert gestaag. De afgelopen tijd is de laatste hand gelegd aan de afwerking aan de buitenkant van het pand, de wenteltrappen van en naar het ruime dakterres zijn geplaatst en de dekvloer is gelegd. Ook is de pergola in zijn geheel geplaatst met houten liggers. Momenteel is de aannemer in de afrondende fase en gaan kwartiermakers Lennart en Dirk binnenkort zelf beginnen met de afbouw aan de binnenkant van het pand. Uiteraard doen ze dat samen met professionals. Alles wat er nodig is om een restaurant te kunnen draaien moet geplaatst worden. Denk aan keuken, bar, inrichting etc.

Met een dakterras, een ruim terras rondom en een mooie bloementuin aan de westkant wordt het T-huis een heerlijke plek om te genieten van het Spoorpark in combinatie met een hapje en een drankje. Tot de officiële opening ergens in het vierde kwartaal van dit jaar kun je alvast genieten van het ‘T-huis Pop-Up’ bij Beach Tilburg.

Meer weten over het T-huis? Volg ze dan op Facebook.

woensdag 7 augustus 2019 | Bouw Update, Nieuws, T-huis

Spoorpark nieuwsbrief

Wil je het laatste Spoorpark nieuws in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!

Meer nieuws:

Heel de stad op enen êemer

Heel de stad op enen êemer

Onze vrijwilligers hebben er een nieuw hulpje bij: de Tilburgse Stadsemmer. De emmers zijn ontworpen door Noortje van Discodip. Ze gaf de emmer een jas vol Tilburgse iconen. Kijk goed en je ziet onder andere De Rits en de Kempentoren, maar ook het Willem II-stadion...

Lees meer