Spoorpark: voor iedereen een plekje

Foto: Banken bij het wandelpad langs de Speelbeek, in de achtergrond de tribune.

We lieten in de afgelopen weken al zien dat er trappen waren gemaakt. Daar kun je niet alleen naar boven om over het pad langs het park te lopen maar je kunt er ook lekker zitten met een prachtig uitzicht over het hele park. Dat geldt trouwens ook voor de tribunes. Ook zijn er al banken langs de spoorpark-boulevard neergezet. Na een flinke wandeling kan je er heerlijk uitrusten of gewoon gezellig met anderen de voorbijgangers bekijken.

Nu zijn de banken bij de speelbeek geplaatst, geheel anders vorm gegeven. Fantastisch, ze zitten vast heel comfortabel. Terwijl jouw (klein)kind zich vermaakt met de andere kinderen in of bij het water, kun je er uren doorbrengen. Toch wel lekker dan die gemakkelijke banken! En ze zien er ook nog fraai uit. Zo kunnen we vaststellen dat er door heel het park een plekje te vinden is voor iedereen.

vrijdag 9 november 2018 | Bouw Update, Nieuws

Spoorpark nieuwsbrief

Wil je het laatste Spoorpark nieuws in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!

Meer nieuws:

Heel de stad op enen êemer

Heel de stad op enen êemer

Onze vrijwilligers hebben er een nieuw hulpje bij: de Tilburgse Stadsemmer. De emmers zijn ontworpen door Noortje van Discodip. Ze gaf de emmer een jas vol Tilburgse iconen. Kijk goed en je ziet onder andere De Rits en de Kempentoren, maar ook het Willem II-stadion...

Lees meer