Stadscamping wil verpauperde treinwagon uit 1932 redden: ‘Een aanwinst voor het Spoorpark’

Foto: Bas Vermeer / BD

De historische restauratiewagon die weg staat te kwijnen achter het tijdelijke busstation in de Spoorzone wordt opgeknapt en komt in het nieuwe Spoorpark te staan. Dat is het plan van de Tilburgse Stadscamping.

,,We knappen hem helemaal op en dan kan de wagon als receptie dienst doen”, zegt Eric Steur van de Stadscamping. ,,Waar we campingbezoekers ontvangen, gasten ’s ochtends hun krantje lezen en een kopje koffie drinken. En we willen dat mensen de wagon vanaf de Hart van Brabantlaan kunnen zien.”

Lees verder op bd.nl >

Bron: Brabants Dagblad

vrijdag 24 november 2017 | Media, Nieuws, Stadscamping

Spoorpark nieuwsbrief

Wil je het laatste Spoorpark nieuws in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!

Meer nieuws:

Heel de stad op enen êemer

Heel de stad op enen êemer

Onze vrijwilligers hebben er een nieuw hulpje bij: de Tilburgse Stadsemmer. De emmers zijn ontworpen door Noortje van Discodip. Ze gaf de emmer een jas vol Tilburgse iconen. Kijk goed en je ziet onder andere De Rits en de Kempentoren, maar ook het Willem II-stadion...

Lees meer