Waarom staat er amper nog water op het waterplein en spuiten de fonteinen minder hoog?
Een vraag die we vaak horen en waar we graag wat meer over verduidelijken: waarom staat er geen water meer op het waterplein en waarom spuiten de fonteinen minder hoog? Wie het waterplein vaker bezoekt, heeft het misschien al gemerkt: er blijft geen water meer op het...



