Bouwcafe #3 op woensdag 8 november

Het bouwcafé van 27 september was weer goed bezocht. De stadscamping presenteerde haar plannen en we gaven een overzicht van de recente ontwikkelingen. Tot slot was er een inkijkje in de planning. Vooral de hoeveelheid zand die nog aangevoerd gaan worden, maakte indruk. We zijn blij dat we op deze manier contact kunnen onderhouden en uw vragen kunnen beantwoorden. We hopen dat u er wijzer van wordt. U bent op 8 november weer welkom.

 

Woensdag 8 november Bouwcafé 3
We hebben onze landschapsarchitecte Esther Kruit bereid gevonden om toelichting te geven op het ontwerp van het park. Dat belooft een erg interessant verhaal te worden over de samenhang van de verschillende elementen en de keuze en synergie van de beplanting. De koffie staat voor u klaar vanaf 19.30 uur. Om 20.00 uur beginnen we. Locatie: het gele gebouw op het Spoorpark.

dinsdag 24 oktober 2017 | Nieuws

Spoorpark nieuwsbrief

Wil je het laatste Spoorpark nieuws in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!

Meer nieuws:

Heel de stad op enen êemer

Heel de stad op enen êemer

Onze vrijwilligers hebben er een nieuw hulpje bij: de Tilburgse Stadsemmer. De emmers zijn ontworpen door Noortje van Discodip. Ze gaf de emmer een jas vol Tilburgse iconen. Kijk goed en je ziet onder andere De Rits en de Kempentoren, maar ook het Willem II-stadion...

Lees meer