Geslaagd bezoek Sinterklaas aan zonnig Spoorpark

Foto: Rob Vennix

De zon scheen, de vlaggen en ballonnen waren opgehangen. Het Spoorpark was klaar voor de ontvangst van de Sint met zijn pieten. Er waren op zondagochtend 24 november al vroeg veel kinderen met hun vaders, moeders, opa’s en oma’s gekomen; een gezellige drukte. Lekker smullen van het strooigoed op de tafels, limonade met een rietje of warme chocolademelk én samen liedjes zingen. Er heerste een fantastische sfeer onder de overkapping bij de Kiosk. Bijna iedereen ging op de foto! Na 1,5 uur vertrok hij weer op naar zijn volgende stop. De Sint had het druk vandaag. En wij zeggen: “tot volgend jaar!”.

Bekijk de foto’s gemaakt door onze huisfotograaf Rob Vennix op onze Facebook pagina.

maandag 25 november 2019 | Nieuws

Spoorpark nieuwsbrief

Wil je het laatste Spoorpark nieuws in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!

Meer nieuws:

Heel de stad op enen êemer

Heel de stad op enen êemer

Onze vrijwilligers hebben er een nieuw hulpje bij: de Tilburgse Stadsemmer. De emmers zijn ontworpen door Noortje van Discodip. Ze gaf de emmer een jas vol Tilburgse iconen. Kijk goed en je ziet onder andere De Rits en de Kempentoren, maar ook het Willem II-stadion...

Lees meer