Onthulling bouwbord op vrijdag 19 mei

Na het groene licht van 10 april jl. kunnen de bouwwerkzaamheden op het Spoorpark echt gaan starten. Na de zomer gaat de bouw beginnen. Als eerste zullen zullen een aantal woningen aan de Hart van Brabantlaan gesloopt worden om ruimte te maken voor de nieuwe ontsluiting van het park.

Op vrijdag 19 mei a.s. tussen 12.15 – 13.00 uur wordt het bouwbord onthuld op de hoek van de Hart van Brabantlaan en de Sint-Cecilliastraat.

Wethouder Berend de Vries zal samen met een groep leerlingen van OBS de Vuurvogel het bord onthullen. De kinderen zullen daarna ook symbolisch wat bloemzaadjes planten als start van de groei van het groene Spoorpark. Na afloop van de onthulling is er tijd voor een praatje en een drankje.

Iedereen is van harte welkom om de onthulling van het bord bij te wonen!

donderdag 18 mei 2017 | Nieuws

Spoorpark nieuwsbrief

Wil je het laatste Spoorpark nieuws in je mailbox ontvangen? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!

Meer nieuws:

Heel de stad op enen êemer

Heel de stad op enen êemer

Onze vrijwilligers hebben er een nieuw hulpje bij: de Tilburgse Stadsemmer. De emmers zijn ontworpen door Noortje van Discodip. Ze gaf de emmer een jas vol Tilburgse iconen. Kijk goed en je ziet onder andere De Rits en de Kempentoren, maar ook het Willem II-stadion...

Lees meer